Bye bye zwaai zwaai - Reisverslag uit Amersfoort, Nederland van Marjolein Huissen - WaarBenJij.nu Bye bye zwaai zwaai - Reisverslag uit Amersfoort, Nederland van Marjolein Huissen - WaarBenJij.nu

Bye bye zwaai zwaai

Door: marjoleinhuissen

Blijf op de hoogte en volg Marjolein

16 Maart 2012 | Nederland, Amersfoort

Lieve allemaal,

Jiehaaa, morgen is het dan EINDELIJK zover. Zeg wel eindelijk, maar de laatste weken zijn echt omgevlogen. En zoals bij mij wel vaker gebeurd, moet ik in de laatste week toch nog vanalles regelen ;) Maar...als het goed is, ben ik nu helemaal klaar (denk ik dan)! Koffers zijn gepakt, kasten leeg, en...last minute nog een paar nieuwe tanden gekregen!

Agelopen weken heb ik onwijs genoten van allerlei afscheidsactiviteiten: etentjes, sauna, uit gaan, gewoon op de bank mijn favo series kijken onderwijl genietend van lekkere dingen, etc etc. En natuurlijk mijn afscheidsfeestje: iedereen bedankt voor de gulle giften! Ga er een mooie bestemming voor zoeken en laat jullie natuurlijk weten waar het aan besteed gaat worden!

Ben ik er helemaal klaar voor? JA! Al sta ik al een paar dagen stijf van de adrenaline, vind ik het best eng en is het besef dat ik straks voor een jaar weg ben er nog niet helemaal :) Het gaat allemaal goed komen! Gonna live my dream!

Laat af en toe eens een berichtje achter, denk dat ik daar heel blij van ga worden!

P.s. vergeet ik nog bijna mijn toekomstige adres (waar ik natuurlijk af en toe een kaartje verwacht ;)): Magbenteh community hospital, tnv Marjolein, PO Box 50, Makeni, Sierra Leone. Post zou aan moeten komen binnen 4-6 weken, pakjes belanden over het algemeen bij iemand anders

• 16 Maart 2012 - 17:03

Kim Rutten:

Marjolein, heel veel plezier in het volgen van je droom. Ik zal je volgen via deze site. Goeie reis!!!!
    Groetjes

• 16 Maart 2012 - 17:09

Jessica:

Leuk stuk Marjolein! Eindelijk mag je dan gaan!!! Heel veel plezier en succes daar.
    Xxx

• 16 Maart 2012 - 18:32

Colin:

Marjo, een hele goede reis en vooral een geweldige tijd in SL!

• 16 Maart 2012 - 19:39

Carina:

tja dat zou jammer zijn van die potten pindakaas

• 16 Maart 2012 - 21:10

Renee:

OMG, hoop dat je een beetje kunt slapen vannacht.... goede vlucht morgen! X

• 16 Maart 2012 - 21:51

Djoeke:

Veel plezier Marjo!!! Zet m op daar!

• 17 Maart 2012 - 09:42

Marloes:

Veel plezieieieier! Live your dream! X

• 17 Maart 2012 - 10:33

Syl:

Whaaa Mar. Ik kan me voorstellen dat je staat te stuiteren. Echt super dat het zo ver is. Een hele goede reis en ik spreek je.

• 17 Maart 2012 - 12:40

Anouk:

vlieg ze!

daarna komt alles goed

• 17 Maart 2012 - 13:30

Laura:

Heey Marjolein!
    Heel erg veel plezier en succes. gaat helemaal goedkomen.
    Groetjes uit Zambia.

• 17 Maart 2012 - 13:42

Albert:

He Marjolein,

Heel veel succes in Sierra Leone, weet zeker dat je het super gaat hebben.

groetjes uit Kenia

• 20 Maart 2012 - 11:10

Odette:

En?? Goed aangekomen? Heb wel aan je gedacht hoor, hopelijk is alles goed gegaan! Tot in augustus!

Dikke kus Odette

• 22 Maart 2012 - 10:10

Ellen Poolman:

Hoop en verwacht dat je een goede reis hebt gehad en nu aangekomen bent in de 'wenfase'!

Succes en geniet ervan!

Groetjes, Ellen

• 25 Maart 2012 - 06:45

Ezra Van Bennekom:

liefe marolijn
    ik hoop dat je het leuk hebt
    veel plezie
    liefs ezra