Bye bye zwaai zwaai - Reisverslag uit Amersfoort, Nederland van Marjolein Huissen - WaarBenJij.nu Bye bye zwaai zwaai - Reisverslag uit Amersfoort, Nederland van Marjolein Huissen - WaarBenJij.nu

Bye bye zwaai zwaai

Door: marjoleinhuissen

Blijf op de hoogte en volg Marjolein

16 Maart 2012 | Nederland, Amersfoort

Lieve allemaal,

Jiehaaa, morgen is het dan EINDELIJK zover. Zeg wel eindelijk, maar de laatste weken zijn echt omgevlogen. En zoals bij mij wel vaker gebeurd, moet ik in de laatste week toch nog vanalles regelen ;) Maar...als het goed is, ben ik nu helemaal klaar (denk ik dan)! Koffers zijn gepakt, kasten leeg, en...last minute nog een paar nieuwe tanden gekregen!

Agelopen weken heb ik onwijs genoten van allerlei afscheidsactiviteiten: etentjes, sauna, uit gaan, gewoon op de bank mijn favo series kijken onderwijl genietend van lekkere dingen, etc etc. En natuurlijk mijn afscheidsfeestje: iedereen bedankt voor de gulle giften! Ga er een mooie bestemming voor zoeken en laat jullie natuurlijk weten waar het aan besteed gaat worden!

Ben ik er helemaal klaar voor? JA! Al sta ik al een paar dagen stijf van de adrenaline, vind ik het best eng en is het besef dat ik straks voor een jaar weg ben er nog niet helemaal :) Het gaat allemaal goed komen! Gonna live my dream!

Laat af en toe eens een berichtje achter, denk dat ik daar heel blij van ga worden!


P.s. vergeet ik nog bijna mijn toekomstige adres (waar ik natuurlijk af en toe een kaartje verwacht ;)): Magbenteh community hospital, tnv Marjolein, PO Box 50, Makeni, Sierra Leone. Post zou aan moeten komen binnen 4-6 weken, pakjes belanden over het algemeen bij iemand anders

  • 16 Maart 2012 - 17:03

    Kim Rutten:

    Marjolein, heel veel plezier in het volgen van je droom. Ik zal je volgen via deze site. Goeie reis!!!!
    Groetjes

  • 16 Maart 2012 - 17:09

    Jessica:

    Leuk stuk Marjolein! Eindelijk mag je dan gaan!!! Heel veel plezier en succes daar.
    Xxx

  • 16 Maart 2012 - 18:32

    Colin:

    Marjo, een hele goede reis en vooral een geweldige tijd in SL!

  • 16 Maart 2012 - 19:39

    Carina:

    tja dat zou jammer zijn van die potten pindakaas

  • 16 Maart 2012 - 21:10

    Renee:

    OMG, hoop dat je een beetje kunt slapen vannacht.... goede vlucht morgen! X

  • 16 Maart 2012 - 21:51

    Djoeke:

    Veel plezier Marjo!!! Zet m op daar!

  • 17 Maart 2012 - 09:42

    Marloes:

    Veel plezieieieier! Live your dream! X

  • 17 Maart 2012 - 10:33

    Syl:

    Whaaa Mar. Ik kan me voorstellen dat je staat te stuiteren. Echt super dat het zo ver is. Een hele goede reis en ik spreek je.

  • 17 Maart 2012 - 12:40

    Anouk:

    vlieg ze!

    daarna komt alles goed

  • 17 Maart 2012 - 13:30

    Laura:

    Heey Marjolein!
    Heel erg veel plezier en succes. gaat helemaal goedkomen.
    Groetjes uit Zambia.


  • 17 Maart 2012 - 13:42

    Albert:

    He Marjolein,

    Heel veel succes in Sierra Leone, weet zeker dat je het super gaat hebben.

    groetjes uit Kenia

  • 20 Maart 2012 - 11:10

    Odette:

    En?? Goed aangekomen? Heb wel aan je gedacht hoor, hopelijk is alles goed gegaan! Tot in augustus!

    Dikke kus Odette

  • 22 Maart 2012 - 10:10

    Ellen Poolman:

    Hoop en verwacht dat je een goede reis hebt gehad en nu aangekomen bent in de 'wenfase'!

    Succes en geniet ervan!

    Groetjes, Ellen

  • 25 Maart 2012 - 06:45

    Ezra Van Bennekom:

    liefe marolijn
    ik hoop dat je het leuk hebt
    veel plezie
    liefs ezra

  • 06 Januari 2013 - 12:46

    Ezra Van Bennekom:

    he marjolijn.

    veel sterkte.
    kom maar gauw terug.

    groetjes Ezra

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Nederland, Amersfoort

My year in Sierra Leone

Recente Reisverslagen:

12 April 2013

Oh Salone!

02 September 2012

Bezoek!

02 Juli 2012

Alive and kicking

24 April 2012

Dokta Maria

01 April 2012

My house in the middle of.....
Marjolein

Actief sinds 01 Feb. 2012
Verslag gelezen: 2769
Totaal aantal bezoekers 60647

Voorgaande reizen:

01 April 2015 - 01 April 2016

Maternal Health, Bahir Dar, Ethiopia

01 December 2013 - 26 Juni 2014

Maternal and neonatal health care in Afar Ethiopia

29 Juni 2013 - 10 Oktober 2013

Maternal and newborn care in Ethiopia

17 Maart 2012 - 30 November -0001

My year in Sierra Leone

Landen bezocht: